PLATĂ, LIVRARE & RETUR

Plata

Prețurile prezentate includ TVA (19%).
Pretul de achiziție prezentat pe factură va fi același cu cel prezentat pe site la momentul achiziției, preț la care se adaugă, când este cazul, și costurile de livrare.

Plata se poate face:

  • În numerar, la livrare – sistem ramburs – valabil numai pentru comenzile efectuate în România. Numai comenzile cu maximum 4 produse pot avea opțiunea ramburs. Comenzile care depășesc 4 produse pot fi achitate numai prin ordin de plată (OP).
  • Ordin de Plată (OP): plata prin ordin de plată este cunoscută și ca plata prin transfer bancar. Plata se face prin transfer bancar către ÉPIQUE EMC S.R.L., cod unic de inregistrare: 43477055, în contul: RO24INGB0000999911191175, Banca: ING. După finalizarea transferului bancar rugăm clientul să transmită dovada plății către contact@epique.ro. Livrarea produselor se va face numai după intrarea banilor în contul nostru. Confirmarea plății poate dura între 24 și 48 de ore în funcție de procesarea plății între băncile implicate.

Livrarea

Livrarea produselor se face atât international, cât și național pe întreg teritoriul țării în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data primirii comenzii.
În perioada Sărbătorilor legale și a reducerilor există posibilitatea să intervină întârzieri la livrarea coletelor de până la 15 zile, însă facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi să nu afecteze termenul standard.
Comenzile plasate în weekend sau de sărbători legale sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.
Sâmbăta, Duminica și în sărbătorile legale nu se expediază comenzi. În cazul în care comanda poate suferii întârzieri de livrare, cumpărătorul va fi anunțat prin e-mail la adresa menționată în comandă.


Preț transport:

Transportul este gratuit pe teritoriul României pentru toate comenzile cu valori mai mari de 300 Lei.
Pentru comenzile cu valori mai mici de 300 LEI, costul transportului este de 20 lei.
Pentru comenzile expediate în afara României – costurile expediției vor fi suportate de client indiferent de valoarea comenzii și vor fi comunicate prin e-mail pentru confirmare înainte de realizarea expediției. Durata expediției, în acest caz, depinde de termenele firmei de curierat care realizează livrarea.

Returul și schimbul de produse


Potrivit legislației în vigoare (O.U.G. nr. 34/2014 privind produsele achiziționate la distanță), aveți la dispoziție 14 zile calendaristice din momentul primirii produsului să ne anunțati de intenția dumneavoastră de retur. Dreptul de retur este valabil atât în cazul persoanelor fizice cât și celor juridice.

Condiții de retur:

Puteți returna produsele comandate în termen de 14 zile de la primirea coletului asigurându-vă că:
• Anunțați ÉPIQUE de intenția dvs. de retur;
• Articolele nu prezintă urme de purtare sau spălare (și nu prezintă semne de transfer de orice machiaj sau alte pete);
• Împachetați produsele, de preferat în ambalajul original. Dacă acest lucru nu este posibil, vă rugăm să le ambalați într-un mod asemănător, pentru a ne asigura că acestea nu sunt deteriorate în timpul transportului;
• Articolele sunt în starea în care au fost primite, nu prezintă defecte.
Din motive de igienă NU SE ACCEPTĂ PENTRU RETURNARE COSTUMELE DE BAIE CARE NU PREZINTĂ SIGILIUL.
Dacă produsele returnate nu corespund condițiilor de mai sus, ne rezervăm dreptul de scădea din valoarea returului cheltuielile necesare pentru recondiționarea produsului/produselor.
Retururile efectuate de Client în afara intervalului de timp menționat anterior nu vor fi acceptate.
Vom rambursa prețul pe care l-ați plătit pentru articolele achizitionate de pe site-ul www.epique.ro, luând în considerare reducerile aplicate în momentul achiziției. Rambursarea banilor se va face în termen de 10 zile lucrătoare. Banii vor fi returnați în cont după verificarea produselor.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, prin intermediul oricărei firme de curierat rapid.


Va rugăm să transmiteți retururile la adresa:

Str. Baba Novac 8A, Sector 3, Bucuresti

Persoană de contact: Camelia Enache
Tel: 0728 914 090


În cazul schimburilor de produse, expedierea produsului dorit se face doar după primirea coletului cu produsul returnat. Expedierea produselor solicitate se face în maxim 10 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea acestora.
Tariful pentru schimbul de produs este de 20 lei în cazul în care valoarea produsului înlocuit este mai mică de 300 Lei.

Dacă ți s-a livrat alt produs decât cel comandat sau produsul prezintă defecte, te rugăm să ne contactezi în cel mai scurt timp posibil printr-un email la adresa contact@epique.ro, pentru a remedia această neplăcere.
În această situație, înlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurată de ÉPIQUE.
Pentru retur vă rugăm să completați Formularul de Retur.